کد خبر: ۱۲۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
پرسپولیس و استقلال خیلی شیک و مجلسی و در یک روز بازیکنان خود را ممنوع‌المصاحبه کردند تا کاملاً تابلو شود که دوباره دستور گرفته‌اند.
خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ بازیکنان پرسپولیس ممنوع‌المصاحبه شدند. بازیکنان استقلال ممنوع‌المصاحبه شدند.
مصاحبه همه عوامل فوتبالی جلوی ساختمان فدراسیون، ساختمان باشگاه پرسپولیس و ساختمان باشگاه استقلال ممنوع شد!
این اهم خبر‌های دیروز است. اصلاً فکر نکنید دوستان به خاطر کرونا و مسائل بهداشتی این تصمیمات را گرفته‌اند، نه مسئله اینجاست که یک‌سری حرف‌ها تبعات دارد و به ضررشان تمام می‌شود. پس در نتیجه بر پدر رسانه‌ها صلوات! چون منافع شخصی آقایان مهم‌تر است. روزی یکی از مدیران سابق استقلال به نگارنده می‌گفت بازیکنان را ممنوع‌المصاحبه کردیم تا چپ و راست نگویند پول‌مان را نگرفته‌ایم! گفتم خب چرا به جای این کار، پول‌شان را نمی‌دهید که گفت خب نداریم که بدهیم!
پرسپولیس و استقلال خیلی شیک و مجلسی و در یک روز بازیکنان خود را ممنوع‌المصاحبه کردند تا کاملاً تابلو شود که دوباره دستور گرفته‌اند. کاش آبی و قرمز این هماهنگی در بستن دهان بازیکنان‌شان را در گرفتن حق طبیعی خود هم داشتند و مثلاً می‌توانستند حق پخش تلویزیونی را بگیرند تا این همه مشکل مالی نداشته باشند. اگر همین ماجرای حق پخش حل شود، هیچ تیمی در ایران ورشکسته نمی‌شود، اما حالا حداقل ۱۲ تیم از ۱۶ تیم لیگ برتری ورشکسته‌اند و راه حل تمام بدبختی‌ها را در ممنوع‌المصاحبه کردن بازیکنان می‌بینند! به هر حال از کوزه همان برون تراود که در اوست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار